In een strategische stap naar groei en versterking van hun marktpositie, kondigen Digitong en Jakobus & Corneel met trots hun fusie aan.
Jakobus & Corneel werd 25 jaar geleden opgericht door Wouter Zeelmaekers en Koen Gielen. Het communicatiebureau is gespecialiseerd in on- en offline mediacampagnes, vormgeving en evenementen. Daarnaast organiseren ze de bekende Hasseltse luxebeurs ‘Très Chic’. Met 18 medewerkers en een jaaromzet van ongeveer 10 miljoen euro is Jakobus & Corneel een gevestigde waarde in Limburg.
Digitong, opgericht door Möbius Franssen, groeide in slechts 5 jaar uit tot een toonaangevend digitaal marketingbureau. Als expert in online marketing strategie, performance advertising, SEA en SEO, draagt Digitong met trots de titel van eerste Google Premier Partner van Limburg en verschillende andere awards.
De fusie brengt de expertise van Digitong en Jakobus & Corneel samen. Volgens Möbius Franssen, Koen Gielen en Wouter Zeelmaekers biedt deze samenwerking een unieke kans om klanten nog beter te bedienen. Door de krachten te bundelen, helpen ze merken zowel hun identiteit te versterken als hun digitale impact te maximaliseren.
Deze samenwerking luidt een nieuwe fase in waarin beide bedrijven streven naar duurzame, datagedreven marketingoplossingen. Het team van bijna 30 professionals opereert vanuit hun kantoren in Hasselt en Tongeren. De combinatie van online en offline expertise resulteert in maatwerkoplossingen die inspelen op de complexe behoeften van klanten.
Al jaren bent u van ons een ‘best in class’ service gewend, en met deze stap gaan we nóg verder. Door deze fusie breiden we ons aanbod uit en halen we een grote bagage aan technische expertise in huis, zodat we u—onze gewaardeerde ambassadeur—nog beter van dienst kunnen zijn. We maken graag een afspraak om te bespreken wat we concreet voor u kunnen betekenen.
Met deze strategische fusie verstevigen Digitong en Jakobus & Corneel niet alleen hun positie in België, maar leggen ze ook een fundament voor internationale groei. Ze bouwen samen aan een sterke, geïntegreerde marketingaanpak die innovatie en resultaat centraal stelt.